Să mă prezint




Am să-ncerc să fiu succint
Dar întâi să mă prezint:
George-mi zice lumea toată
Dar şi Pălici câteodată
Am ajuns la două-ş nouă,
Am în ochi un nor de rouă
Şi în cap un labirint.
Viaţa mea este un sprint.

Văd lumina-n orice om,
Că e ungur ca e rrom,
Nu văd rău şi nu văd bine
Toate sunt jocuri divine…
D-aia-mi place să mă joc
Ori afară, ori la bloc,
Ori la Narcisa-n Poiană
Cu ceai aromat în cană.

M-am lăsat de ros la oase
M-am dat pe leguminoase,
Fructe proaspete, seminţe
Nu mai provoc suferinţe.
Şi nu cer să faci ca mine
Dar gândeşte-te mai bine
Cum e sa omori fiinţe
Doar pentru nişte dorinţe?

N-am crescut în haine fine
Nici n-am plâns pe la vitrine
Că n-am casă, bani, maşină,
Cu v8 şi cu turbină.
Nu vreau să trăiesc din milă,
Nu caut sa-mi fac vreo pilă
Nici n-aştept cuiva pieire
Să primesc vreo moştenire.

Multe rele am făcut
Am lovit cât am putut,
Am trăit plin de regrete,
Am rănit cateva fete,
Am certat şi am urât,
În probleme m-am târât,
Dar acum vreau să repar
Să distrug acest tipar.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu