Artist ratat

Poet ratat pe drum ghidat
Spre alte porţi, pe alte roţi
Mi-au zis să tac, ca ei sa fac
Să bag la cap, m-au educat
M-am încruntat, am ascultat
Poet ratat, m-au programat...

N-au ascultat, mi-au zis să tac
M-au dat la şcoli, am scris pe coli
Şi-am repetat ce mi-au dictat
Eram stricat, m-au transformat
Într-un supus cu vis redus
Artist ratat, nu m-am luptat…

Mi-au zis de bani, că poate-n ani
Dacă muncesc am sa-i primesc
Dar când ai vise, aceste piste
Nu sunt averi, duc nicaieri
Ce să mă fac, le fac pe plac
Artist ratat, m-am resemnat…

Numai cu ea... ea, muzica
Simt un fior de foc şi dor
Eu vreau să cânt, dar ei m-au frânt
M-au botezat "artist ratat"
Şi-am suferit, şi m-am oprit
Artist ratat, nu cânt, eu tac.

Dar de curând nu ma mai plang,
Scriu poezii, lupt zi de zi
Şi parcă sus văd un surâs
E Tatal meu, e Dumnezeu
M-a luminat, nu m-a certat
Artist ratat m-am resetat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu