Vortex - TrancePorter 007

Am revenit in forta cu episodul 7....

Va multumesc tuturor celor care ascultati seturile mele, si tin sa va mentionez ca apreciez enorm cand cineva imi spune ca a ascultat si i-a placut. Chiar saptamana trecuta cineva care credeam ca a uitat de existenta mea mi-a spus ca a ascultat si ca sunt ok.

Inca o data mii de multumiri tuturor si sper sa va placa macar pe sfert cat mi-a facut mie placere sa il inregistrez...



Vortex - TrancePorter 007




Tracklist:

Corul Radio - Desteapta-te, Romane
Novastar - Because (Ferry Corsten Extended Mix)
Shipstad & Warren - We Are Singularity (Original Mix)
Dennis Sheperd - A Tribute to Life (Mark Sherry's 'In the Air' Edit)
The Quazar - World Beach (2009 Mix)
Andy Duguid - Signals (Original Mix) [TRACK OF THE WEEK]
Robert Vadney feat. Di - World On Mute 2009 (Original Mix)
Marco V - When The Night Falls (Extended Mix)
Nic Chagall feat. Jonathan Mendelsohn - This Moment (Prog Mix)
Alex M.O.R.P.H feat. Simon - No Regrets (Menno De Jong Vocal Interpretation)
Lost Witness - Happiness Happening 09 (Ali Wilson Tekelek Remix)


Download:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu