sunt un NOOB

Inainte de a rade de mine ca mixurile mele sunt mediocre shi ca fac multe gafe, v-ash ruga sa aveti in vedere ca sunt doar un incepator si inca mai am mult de invatat iar aparatura pe care o am in dotare nu este de prima mana: un numark total control, computer cu 2 placi de sunet slabe si o pereche de casti Pioneer SE-M390.

Daca ascultati cu atentzie in timpul trecerilor este posibil sa auziti un bazait/parait/fashait enervant, am incercat sa scap de el dar am impresia ca este de la placa de baza (nu este de la soft pentru ca deja le-am updatat pe toate shi am incercat shi pe diferite windowsuri; nu este nici de la placile de sunet, pt ca le-am testat si pe alea)

Voi incerca sa postez cate un mix de 1 ora in fiecare saptamana shi va promit ca voi face tot posibilul sa fac mixuri din ce in ce mai bune!

3 comentarii:

  1. mixul e bun ,dar bazaitul e de la placile de sunet slabe.ca idee ai nevoie de drivere asio la ele ,cauta pe net poeste gasesti solutia(ai nevoie de timp de raspuns sub 2ms).

    RăspundețiȘtergere
  2. bazaitul nu e de la placile de sunet, e de la placa de baza. Am facut update de bios shi scria acolo pe site: la varianta asta de bios am rezolvat problema cu sunetul la computerele cu 4G de ram.
    Dar am instalat noul bios shi tot nimic, deci nu au rezolvat problema. Am scos shi 2G de ram si tot nimic...

    Bazaitul asta il face in mai multe programe, iar pe computerul vechi nu facea... shi aveam aceeashi placa de sunet... deci numai placa de baza mai poate fi problema.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sau sursa care scoate vreun riplu pe o tensiune filtrata incorect. Probeaza cu o alta sursa(sigur fara alte probleme) si mai elimini o posibila cauza de pe lista daca face la fel.

    Semnat Pater_fortunatos76

    RăspundețiȘtergere